Oprindeligt uddannet hos A.P. Møller, hvor jeg var ansat i 14 år, hvorefter jeg skiftede til Mærsk Data (3 år).
Siden 2007 har jeg været en freelance forretningskonsulent og projektleder, primært indenfor it og logistik.
Jeg har mange års erfaring i små og store (internationale) virksomheder og organisationer med projekter især inden for workflow, leverandørstyring, indkøb, transport, logistik, vidensdeling og IT-infrastruktur. Har arbejdet med projekter på både kunde- og leverandørside og er fokuseret på at levere resultater ved at være løsningsorienteret, ligefrem, opfindsom, brobygger samt en god coach og fejlfinder.
Eksempler på resultater:
Programledelse: Oprettelse af den nødvendige synergi mellem projekterne i programmet med fokus på interessenter, kommunikation, ressourcer og de ændringer, der er nødvendige i organisationen.
Projektledelse: Fokus på forretningsorienterede projekter med god viden om it. Har primært arbejdet med workflow, forretningsudvikling, vidensdeling og systemer inden for transport og logistik.
Procesanalyse: Brugt min mange års erhvervserfaring til at gennemgå og analysere eksisterende processer og identificere uoverensstemmelser og flaskehalse i virksomheden og for derefter at præsentere en løsning.
Kravspecifikationer: Har arbejdet med identifikation af krav og udarbejdelse af kravspecifikationer fra nationale og internationale virksomheder.
Leverandørstyring: Har baggrunden som projektleder fra både kunde- og leverandørsiden, hvilket giver forståelse, viden og evne til at se gennem mekanismerne på begge sider af bordet.
Application Management: Var ansvarlig for bruger- / parameterstyring for et internationalt forsyningskædesystem samt vedligeholdelse af brugerdokumentation. Var systemansvarlig for A.P. Møller World Wide Purchasing System både på kundesiden (8 år) og leverandørsiden